بوشهر- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از اجرای کنسرت‌های زیرزمینی و برگزاری برنامه‌های سالم از کنسرت‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش مرور نیوز حمیده ماحوزی اظهار داشت: نیاز هنرمندان به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار زیاد است و در این راستا ما تلاش کردم با تقویت حوزه‌های هنری و فرهنگی گام‌های موثری را در راستای رفع مشکلات هنرمندان استان برداریم.

وی افزود: تئاتر یکی از رشته‌های هنری است که در استان بوشهر مخاطب زیادی دارد و ما تلاش کرده‌ایم که با برگزاری ورکشاپ‌ها، دوره‌های آموزشی، تکمیل کتابخانه تخصصی، برگزاری جشنواره‌های مختلف و حمایت از اجرای صحنه‌ای هنرمندان تئاتر بوشهر به هنرمندان فعال در این حوزه کمک کنید.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: موسیقی از دیگر رشته‌های هنری است که در تمام کشور شنوندگان و هم اجرا کننده‌های خوبی دارد.

ماحوزی در ادامه عنوان کرد: به همین منظور تلاش شد با افزایش آموزشگاه‌ها با مجوز، راه را برای فعالیت افراد در آموزش‌های شخصی و خانگی ببندیم.

وی با اشاره به اینکه در رشته موسیقی فعالیت‌های خوبی در راستای تقویت انجمن موسیقی صورت گرفته است، افزود: برنامه‌های اجرای کنسرت‌های صحنه‌ای در راستای ترویج موسیقی سالم در استان برگزار و از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار گرفته است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه فیلم و عکس با تقویت سینمای جوان، برگزاری جشنواره سینمایی جوان، اکران فیلم‌های فجر و برگزاری برنامه‌های نقد و فیلم‌نامه‌نویسی فعالیت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی گفت: در زمینه عکس نیز تخصیص تجهیزات صورت گرفته و فضایی نیز در حوزه هنری به آنها اختصاص داده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه شعر نیز کارگاه‌ها و شب شعرهای خوبی برگزار شده است.

ماحوزی در خصوص فعالیت‌های قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این بخش نیز حمایت‌های خوبی صورت گرفته و امتیازات خوب کشوری نیز کسب شده است.