سنندج- مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح پیست اسکیت مریوان خبر داد و گفت: پیست اسکیت مریوان در هفته آینده افتتاح می شود که برای آن یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش مرور نیوز، حامد جولایی ظهر روز یک شنبه اول اسفند ماه در مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری سومین مجمع انتخاباتی هیات ها در ماه اخیر گفت: اسکیت چه در استان و چه در کشور توانایی و پتانسیل آن را دارد که نماینده های خوبی را تحویل دهد.

وی بابیان اینکه اسکیت در کردستان جای رشد دارد، افزود: در سالیان گذشته با وجود زیر ساخت ها و ساختار های ضعیف این هیات توانسته رتبه سوم در لیگ کشور را کسب کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: وجود تعداد 383 نفر ورزشکار بانو و 162 ورزشکار مرد در رشته اسکیت در استان جای نگرانی دارد و این آمار می تواند با کمک گرفتن از اداراتی و سازمان هایی مانند شهرداری و آموزش و پرورش موجب رشد و افزایش آمار ورزشکاران این رشته شود.

جولایی با اشاره به اینکه باید هیات شهرستان ها فعال شود، گفت: نباید بعد از اتمام این مجمع اعضا آن بیخیال اسکیت شوند و می بایست با پیگیری های پی در پی و دادن برنامه و پیشنهاد به رئیس هیات استان موجب رشد این رشته ورزشی شوند.

وی به مطالبی که فضای مجازی و مصاحبه هایی که انجام می شوند اشاره کرد و افزود: برخی افراد با بازی کردن برای تیم شهر های مختلف در لیگ های کشور از اداره ورزش و جوانان انتظار کمک دارند در حالی که باشگاه داری و حمایت در لیگ با وصف اینکه کمک هایی شده است در حوزه اختیارات تربیت بدنی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: یک نفر به تنهایی نمی تواند یک هیات را بچرخاند و نیازمند حمایت افراد و ورزشکاران حاضر در هیات است.

جولایی از افتتاح پیست اسکیت مریوان خبر داد و گفت: پیست اسکیت مریوان که یکی از استانداردترین و مجهز ترین پیست های غرب کشور است و بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای آن هزینه شده است در چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

در این انتخابات شهریار رحیمی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیات اسکیت استان کردستان انتخاب شد.