کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: سالن 6 هزار نفری در مجموعه المپیک در دست ساخت است که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور که صبح امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: کشتی گیران شایسته و خوب کشورمان برای ششمین بار متوالی قهرمان جام جهانی کشتی شدند و این آخرین قهرمانی با میزبانی و مهمانوازی شایسته مردم عزیز کرمانشاه اتفاق افتاد که خوشحالی مضاعفی را برای همه پدید آورد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار بود که مسابقات جام جهانی کشتی در شهری جز تهران برگزار می شد و این تصمیم تحسین برانگیز دولت تدبیر و امید یک رویداد بسیار مهم تلقی می شود.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه این اولین تجربه کرمانشاه در زمینه برگزاری مسابقات جهانی کشتی بود اظهار داشت: در حین برگزاری مسابقات با مشاهده استقبال بسیار گسترده مردم مشخص شد سالن ورزشی فعلی گنجایش برگزاری چنین مسابقات جهانی را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این امکانات محدود، مسابقات جام جهانی کشتی با تلاش ها و همکاری های تمامی دستگاه ها، ارگان ها و مجموعه ها و مردم به خوبی برگزار شد و کرمانشاه یک میزبان موفق برای این دوره از مسابقات لقب گرفت.

استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی ویژه از تماشاچیان کرمانشاهی عنوان کرد: تماشاچیان کرمانشاهی در طول این مسابقات یک شخصیت ممتاز و فرهنگ والا را از خود نشان دادند و بارها مورد تحسین ورزشکاران خارجی و هموطنان ایرانی و رسانه ها قرار گرفتند.

دکتر رازانی با اشاره به لزوم ساخت مجموعه های ورزشی بزرگتر در استان اظهار داشت: هم اکنون یک سالن 6 هزار نفری در مجموعه المپیک در دست ساخت است که تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هرچه زودتر به بهرداری برسد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم با تکمیل ورزشگاه مدرن 6هزار نفری دوباره شاهد تکرار این گونه مسابقات مهم جهانی در کرمانشاه باشیم و هم استانی های عزیز از نزدیک شاهد این رقابت های هیجان انگیز باشند.

مقام عالی استان افزود: در این میان افراد علاقه مندی همچون مهندس یزدانی از کرمانشاهی های مقیم تهران که در شهرداری هستند داوطلبانه بخشی از هزینه ها را پذیرفتند. مدیریت ارشد استان نیز با همکاری اداراتی مانند معاونت عمرانی استانداری، سازمان برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی تعهدات مالی خود را که حدود 600 میلیون تومان بود را به خوبی انجام داد تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

دکتر رازانی تصریح کرد: پس از برگزار مسابقه شاهد خوشحالی بسیار گسترده هم وطنان و به ویژه همشهریان بود و در این هنگام دیگر کسی تردیدی نداشت که میزبانی این دوره از مسابقات تصمیم درستی بوده است.