استاندار ایلام با بیان اینکه انتقاداتی به شیوه توزیع میوه در استان ایلام وجود دارد گفت: توزیع میوه در استان ایلام مشکل ساختاری دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا مروارید امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن سال جدید باید دستگاه‌های نظارتی با جدیت فعالیت خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه لازم است نظارت بیشتری در این ایام بر بازار وجود داشته باشد، افزود: دستگاه‌های نظارتی بر نحوه توزیع و قیمت کالاها به ویژه کالاهای پرمصرف و کالاهایی که توسط اقشار ضعیف جامعه مصرف می‌شوند نظارت لازم را به عمل آورند.

استاندار ایلام عنوان کرد: انتقادات بسیاری بر توزیع میوه در استان ایلام وجود دارد که باید گفت توزیع میوه در استان ایلام مشکل ساختاری دارد که باید ریشه‌ای با آن برخورد شود. تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان ایلام برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و همچنین مسافرین نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

مروارید خاطرنشان کرد: میوه شب عید نیز در استان ایلام به منظور حمایت از قشر ضعیف جامعه توزیع می‌شود که باید در این زمینه نیز نظارت کافی وجود داشته باشند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در تنظیم بازار و قیمت‌ها به صورت واحد انجام شود و تغییر قیمت‌ها نیز باید بر اساس نظر کارشناسی شده اعمال شود.