دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با بیان اینکه رئیس محیط زیست به جای گشت‌زنی سیاسی به فکر مشکلات مردم خوزستان باشد، گفت: در حالی که اوضاع خوزستان هنوز اسفبار است مسئولان دولتی به پرسه زنی انتخاباتی و سیاسی می‌پردازند.

به گزارش مرور نیوز احمد غریب دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر، با اشاره به مشکلات مردم خوزستان و ضعف مسئولان دولت مخصوصا رئیس سازمان محیط زیست در این خصوص، گفت: متاسفانه مسئولان دولت بجای پرداختن به مسائل اصلی و مشکلات مردم درگیر مسائل حاشیه‌ای شده‌اند.

وی ادامه داد: به طور مثال خانم ابتکار روز گذشته سخنران ویژه نشست شورای اداری شهرستان ملایر بود نشستی که سرشار از تقدیرها و تملق‌های دوسویه بوده و بویی از جلسه شورای اداری شهرستان ملایر نداشت.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: خانم ابتکار به جای اینکه این روزها در خوزستان باشد و به مشکلات مردم این استان رسیدگی کند، در شهرهای مختلف برای دولت تبلیغات انتخاباتی می‌کند. این کار صدای دانشجویان و مردم ملایر را هم درآورد و مردم با سردادن شعارهایی مانند « خوزستان در کما، ابتکار در ملایر»، « بانوی سبز ایران خوزستان گشته ویران» و «خانم ابتکار اینجا خوزستان است؟!» اعتراض خود را به این اقدام نشان دادند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر تصریح کرد: حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان ملایر در شرایط بحرانی استان خوزستان چیزی به جز ادامه سیاسی کاری‌های دولت تدبیر و امید نیست.

وی با بیان اینکه خانم ابتکار به جای گشت‌زنی سیاسی به فکر مشکلات مردم خوزستان باشد، گفت: رهبر انقلاب فرمودند رسیدگی به مسائل خوزستان جزو کارهای فوری است، در صورتی که دولت تدبیر و امید در عمل عکس این مسئله را نشان می‌دهد و در حالی که اوضاع خوزستان هنوز اسفبار است مسئولان دولتی به پرسه زنی انتخاباتی و سیاسی می‌پردازند.

غریب تاکید کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر حضور بی‌جای رئیس سازمان محیط زیست در ملایر را محکوم کرده و رهاورد این حضور را چیزی جز سیاسی کاری منتهی به انتخابات 96 نمی‌داند.