معاون فرهنگی هنری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: در استان‌ها نباید کارگاهی بدون برنامه برگزار شود، همچنین بخش قصه و رمان باید در استان‌ها تقویت و کارگاه‌های اثرگذار دایر شود.

به گزارش مرور نیوز، مهدی حبیبی ظهر امروز در نشست مسئولان آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اظهار داشت: از بسیج هنرمندان تقاضا داریم که نشست‌های مشترکی را با هم داشته باشیم چرا که در حوزه تجربه‌های خوبی وجود دارد و این نشست‌ها می‌تواند بین این دو نهاد هم‌افزایی ایجاد کند. برای برگزاری جشنواره‌ها نیز می‌توانیم تفاهمی داشته باشیم تا همکاران ما در جشنواره‌های بسیج حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی هنری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: بعضی از بخش‌های حوزه نظیر ادبیات و ادبیات پایداری برند حوزه است چرا که با برنامه شکل گرفته است.

حبیبی با بیان این که اولویت ما جشنواره نیست، اظهار داشت: جنس نقدها و گفت‌وگوهایی که در این نشست‌ها مطرح است، بخش جدی آن به خود دوستان ارتباط دارد.

معاون فرهنگی هنری امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری افزود: در استان‌ها نباید کارگاهی بدون برنامه برگزار شود. همچنین بخش قصه و رمان باید در استان‌ها تقویت و کارگاه‌های اثرگذار دایر شود. دغدغه اصلی محتواست. باید تولیداتی داشته باشیم که جریان ساز و موثر باشد.