فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی لرستان آمادگی صددرصدی برای برقراری امنیت روزهای پایانی سال در لرستان را دارد، این در حالی است که با متخلفان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز در این استان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز سردار محمد قنبری امروز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: در ایام پایانی سال‎جاری با متخلفان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، این در حالی است که نیروی انتظامی آمادگی صددرصدی برای برقراری امنیت و بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان لرستانی را دارد.

وی عنوان کرد: کنترل و نظارت بر صنوف و ارائه آموزش‌های پیشگیری از حوادث ناگوار به همه اصناف و بازاریان به ویژه صنف طلافروشان در دستور کار نیروی انتظامی لرستان قرار گرفته است.

سردار قنبری ادامه داد: جلب رضایت مردم و مسئولان مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است و اعتماد، مشارکت و تعامل مردم با پلیس مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی لرستان است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی نیروی انتظامی لرستان شناسایی و دستگیری متخلفانی است که قصد اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه برای چهارشنبه سوری سال‌جاری را در استان دارند، است، این در حالی است که یکی از برنامه‌هایی که ما به صورت جدی پیگیری می‌کنیم، برخورد با کسانی است که قصد تخلف در چهارشنبه سوری آتی را دارند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و شلوغی مراکز خرید و بازار فروش در اسفند ماه پلیس لرستان نیز با تلاش مضاعف و گشت‌زنی هدفمند و موثر در جهت پیشگیری از بروز جرایم به خصوص کیف‌قاپی و سرقت حضوری فعال دارد.

وی افزود: به همین منظور کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده است، در این ایام پوشش انتظامی بانک‌ها و به خصوص طلافروشان یکی از اهداف پلیس لرستان است، زیرا معتقد هستیم که امنیت و احساس امنیت برای شهروندان و ناامن کردن فضا برای مخلان نظم و امنیت از اهداف مهم پلیس لرستان است.

سردار قنبری با اشاره به کشف 10 هزار و 174 عینک خارجی قاچاق در دلفان لرستان گفت: طی روز گذشته در استان لرستان با تلاش مأموران انتظامی10 هزار و 174 عینک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران ما در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو مشکوک و وی را متوقف می‌کنند.

سردار قنبری یادآور شد: کالاهای کشف شده، قاچاق و بدون مجوز گمرکی بوده‌اند، در این راستا دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که نیروی انتظامی لرستان به صورت جدی پیگیری می‌کند، برخورد قاطع و قانونی با واردکنندگان کالاهای غیرمجاز و قاچاق به این استان است، به همین منظور ما نیروهای به صورت پنهان و آشکار در محورهای مواصلاتی و ورودی به استان لرستان را فعال کرده‌ایم.