معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ما به عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در زمینه ساخت هتل‌ها و مکان‌های اقامتی انتقاد داریم و کارت زرد می‌دهیم.

به گزارش مرور نیوز، ظهر امروز جلسه کارگروه عمرانی اقتصاد مقاومتی لرستان به ریاست محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.

در این جلسه چهار دستگاه اجرایی جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین راه و شهرسازی عملکرد خود را درخصوص پروژه‌های عمرانی اقتصاد مقاومتی ارائه دادند.

اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان درخصوص عملکرد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این اداره کل در رابطه با احیای پروژه‌های میراث فرهنگی به خوبی کار کرده است.

وی ادامه داد: از عملکرد این دستگاه اجرایی در رابطه با ساخت هتل‌ها و مکان‌های اقامتی در استان راضی نیستیم و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این زمینه آخرین دستگاه کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی است.

این مسوؤل تاکید کرد: ما به عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در زمینه ساخت هتل‌ها و مکان‌های اقامتی انتقاد داریم و کارت زرد می‌دهیم.