همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی از برکت فداکاری های رزمندگان و جانبازان جان برکف است.

به گزارش مرور نیوز، اعضا ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی استان همدان با حضور در منزل جانباز سرافراز سردارحاج میرزامحمدسلگی با این ایثارگر پاکباز و یادگار سالهای پرافتخار دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام علی دشتکی در این دیدار با اشاره به جایگاه والا و پرفضیلت ایثار و شهادت در فرهنگ برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص)، گفت:تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی میرد» همان کتابی که به روایت زندگی این جانباز سرافراز پرداخته نشان از ارزشمندی این اثر و برگرفته از گنج تمام نشدنی دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه اعتلای کلمه اسلام و عزتمندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی از برکت فداکاری ها و جانبازی های این رادمردان جان برکف است، گفت:بدون تردید راهی که شهیدان و جانبازان و ایثارگران این دیار در حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی ایران ترسیم نمودند، متأثر از درسهای انسان ساز نهضت عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: همه ما مکلف و موظف و مفتخر به پیمودن این راه پرافتخار و پاسداشت فداکاریها و ایثارگریهای مردان و زنانی هستیم که در راستای تحقق حق و عدالت از نثار تمام هستی خود دریغ نکردند.

دراین دیدار که درفضایی آکنده از معنویت انجام شد؛ حاج میرزا محمدسلگی جانباز سرافراز و راوی کتاب «آب هرگز نمی میرد» طی سخنانی تقریظ و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این کتاب را بسیار افتخار آمیز و مایه مباهات دانست.

وی جان نثاری و ایثارگری رزمندگان اسلام را نشات گرفته از اعتقاد ات دینی و مذهبی و ولایتمداری و بصیرت آنان برشمرد.

وی همچنین در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران پرافتخار 8 سال دفاع مقدس پرداخت.