مشاور امور بانوان وزیر کشوراز برگزاری کارگاه های آموزشی برای دو هزار بانوی مدیر و مسول در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، فهیمه فرهمندپور امروز چهارشنبه در دوره آموزشی 2 روزه توان افزایی زنان مدیر و مسول کردستان که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان در سنندج برگزارشد، گفت دنبال حساس کردن و توانمند کردن زنان تصمیم ساز و تصمیم گیر در کشور هستیم.

وی عنوان کرد:بانوان شاغل ما باید با افزایش دانش و تخصص خود در حوزه زنان و خانواده فعال تر شوند تا اثرگذاری بیشتری در پیشبرد برنامه ها داشته باشند .

فرهمندپور یکی از برنامه های حوزه زنان وزارت کشور را برگزاری دوره ها و کارگاه ها ی اموزشی حوزه زنان خواند و اظهارداشت: از جمله اهداف ما در برگزاری این کارگاه ها برای مدیران و مسولان زن در کشور هدفمندترشدن اقدامات این حوزه است .

وی با بیان اینکه زنان مدیر و تصمیم گیر افرادی فعال هستند و بی شک کارامدتر شدن انها به نفع جامعه است، بیان کرد:زنان در هرکجا فعالیت کنند منشا اثر و تغییرات خواهند بود لذا باید در راستای توانمندتر کردن انها تلاش شود .

مشاور امور بانوان وزیر کشور عنوان کرد: به منظور آشنایی با نقش و حقوق زنان و برقراری عدالت آموزشی قرار شده 37 ساعت دوره آموزشی شامل 12 ساعت آنحضوری ومابقی به صورت غیرحضوری در سطح کشور برگزارشود .

فرهمندپور اظهارداشت: این دوره در کردستان برای 55 نفر از مدیران و مسولاان و کارشناسان شاغل در دستگاه های اجرایی برگزار شده است .