شهرداری اصفهان در طول دو سال اخیر تلاش داشته تا براساس برنامه های مختلفی بحث پاسخگویی و توجه به نیاز اربابان رجوع و شهروندان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در این باره می گوید: « نهضت پاسخگویی » یکی از طرح هایی است که بر اساس آن شهردار و معاونان شهرداری اصفهان خود را ملزم به پاسخگویی به مردم دانسته و توجه به این امر را به عنوان ضرورت در دستور کار خود قرار داده اند.

به گفته نباتی نژاد طرح نهضت پاسخگویی ابعاد مختلفی دارد که حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137 ، برقراری ملاقات های مردمی در سطح مناطق 15 گانه ، حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی و پاسخگویی به سوالات مردمی  نمونه ای از زیرشاخه های این طرح به شمار می رود.

وی افزود: در این طرح شهردار اصفهان همراه با معاون خود و مدیر منطقه مربوطه با حضور در محل شهرداری های مناطق، با شهروندان دیدار کرده و به مشکلات و درخواست های آنان می پردازد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان  گفت : در دور قبلی این طرح بیش از یکهزار نفر از شهروندان نیاز و درخواست های خود را از همین طریق مطرح کرده که توسط شهردار اصفهان مورد بررسی و حصول نتیجه قرار گرفته است و این امر افتخاری بزرگ در کارنامه خدماتی شهرداری اصفهان به شمار می رود.