فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : در ماه گذشته 184 کارگاه آموزشی با هدف پیشگیری و کاهش جرایم اجتماعی توسط کارشناسان پلیس استان برگزار شد که در این زمینه 40 هزار شهروند از آموزش های پلیس بهره مند شدند .

به گزارش مرور نیوز از اصفهان  ، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: به ضرورت امر آگاه سازی و هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه تعداد 184 کارگاه آموزشی و آگاه سازی با موضوعات آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آن توسط کارشناسان پلیس اصفهان در یک ماه گذشته به اجرا در آمد .

وی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از کلیه امکانات آموزشی و کارشناسان مجرب و اهل فن انتظامی در برگزاری این کارگاه ها عنوان داشت : با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با ارگان ها و نهاد های دولتی ،مدارس و مراکز آموزشی،مساجد و ... 40 هزار شهروند از آموزش های پلیس بهرمند شدند .

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به برپایی چندین کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جوامع هدف گفت :در این بازه زمانی 42نمایشگاه برپا شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه آموزش همگانی بهترین راه پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی است بیان داشت : درجوامع امروز به دلیل ورود تکنولوژی های نوین و به تبع آن بروز جرایم و آسیب ها، یکی از راهکارهای کم هزینه برای پیشگیری از جرم، بهره گیری از آموزش همگانی به صورت تخصصی و هدفمند است.