قائمشهر - فرماندار قائمشهر از تخصیص چهار میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارات باغداران خسارت دیده شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی محمدی عصر پنجشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر، اظهارداشت: با توجه درپیش بودن سال جدید، شهرداری نسبت به زیباسازی و نظافت شهر و اداره اوقاف و امورخیریه نسبت به نظافت مساجد توجه بیشتری داشته‌باشند و دستگاههای حفار تا 15 اسفند همه کنده‌کاریها را پر کنند .

فرماندار قائم‌شهر، با بیان اینکه نان، قوت لایموت مردم است، گفت: ادارات صنعت‌معدن و تعزیرات حکومتی بر کیفیت پخت نان و رعایت بهداشت در نانوایی‌ها نظارت بیشتری داشته باشند .

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در این خصوص 68 پرونده برای واحدهای تولیدی، تشکیل و 24 میلیاردو980 میلیون تومان تسهیلات، به این واحدها داده شد که در این رابطه از همراهی بانکها تشکر می کنم .

محمدی با اشاره به اینکه بلایای طبیعی و حوادث، غیرقابل پیش‌بینی است و نباید چماقی برای سوءاستفاده دیگران شود، عنوان کرد: چهار میلیارد تومان کمک بلاعوض و بیش از 30 میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره به باغداران خسارت دیده قائم‌شهری، داده شد .

فرماندار قائم‌شهر، اذعان کرد: نباید اتفاقات و حوادث طبیعی در ردیف حربه‌های سیاسی قرار گیرد و بر علیه دولت استفاده شود، بلکه همه کسانیکه به دنبال نقادی هستند، نقد درستی از عملکرد دولت داشته باشند و بدانند دولت با تمام توان در حال کار و تلاش است .