امام جمعه موقت ساری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با فتنه گران و توهین کنندگان به ارزش های دینی هرگز آشتی نخواهند کرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمد قاسمی  افزود : طرح آشتی ملی در فضای مجازی و غیر مجازی برای ملتی است که از نظام حاکم دلسرد شده باشند.

وی ادامه داد : در کشوری همچون ایران اسلامی که نرخ مشارکت در انتخابات بالای 60درصد است و حضور مردم در مناسبت های سیاسی بویژه راهپیمایی 22بهمن جهانیان را به شگفتی وامی دارد، طرح آشتی ملی معنایی ندارد.

خطیب جمعه ساری گفت : امروزه به یمن رهبری خردمندانه و برکت خون شهدا تنها کشور امن در منطقه هستیم و اجازه نخواهیم داد که اقتدار و عظمتمان به بهانه های واهی خدشه دار شود.

قاسمی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس انتفاضه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب بارقه امیدی در دل مظلومان فلسطین به وجود آورد و این مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

وی افزود : در کنفرانس مونیخ به جمهوری اسلامی جسارت کردند و کسانی نظام الهی را زیر سئوال برده اند که از کودک کشی و انواع جنایات هولناک روگردان نیستند.

او ضمن تسلیت ایام فاطمیه از حضرت زهرا (س) به عنوان نماد ولایتمداری یاد کرد و ادامه داد : نه تنها بانوان بلکه عموم افراد جامعه باید سیره ایشان را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.