رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با اشاره به فراهم شدن ظرفیت نگهداری از 550 کارتن خواب و متکدی، گفت: مردم نوروز امسال این افراد را در سطح شهر کرمانشاه نخواهند دید.

به گزارش مرور نیوز علی ناصری، اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه تشدید جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها را از سطح شهر داشتیم و تقریبا همه آنها را جمع‌آوری کردیم.

وی ادامه داد: این کار تا ایام نوروز همچنان با شدت ادامه دارد و اگر مردم مواردی از این افراد را در سطح شهر مشاهده کردند می‌توانند به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه جمع آوری متکدیان و کارتن‌خواب‌ها با دستور مقام قضایی انجام شده تا حضور این افراد چهره شهر را در آستانه ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران خراب نکند، یادآوری کرد: ظرفیت لازم برای نگهداری این افراد تا 550 نفر فراهم شده است.

به گفته این مسئول، هم اکنون 80 نفر در ارودگاه چشمه سفید با هزینه شهرداری نگهداری می‌شوند که این مرکز ظرفیت پذیرش 100 نفر را هم دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: در بخش ماده 16 هم ظرفیت پذیرش 150 نفر فراهم است، به علاوه ظرفیت پذیرش 300 نفر نیز در مکانی در ماهیدشت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه متکدیان و کارتن خواب‌ها می‌توانند تا پایان فصل سرما در این مراکز بمانند، تصریح کرد: پس از پایان فصل سرما این افراد تعیین تکلیف خواهند شد.