نماینده مردم میناب گفت: بنده می دانم با توجه به پیگیری های دولت و وزیر نیرو مشکل آب میناب تا یکی دو سال آینده قطعا بر طرف خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی ذوالقدر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در خلال رسیدگی قوه مقننه به لایحه بودجه 96 متذکر شد: روز گذشته یکی از نمایندگان بندرعباس به بنده توهین کرد و در خصوص حقابه میناب دخالت کرد. در حالی که هیچ نماینده ای حق دخالت در حوزه انتخابیه دیگری را ندارد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: می گویند چرا ذوالقدر مشکل آب میناب را حل نمی کند. بنده 7 ماه است که نماینده شده ام . چرا افرادی که چهار سال در مجلس بودند کاری برای مردم میناب انجام ندادند. دولت و استاندار بسیار خوب و قوی کار می کنند و همه دست به دست هم داده اند تا مشکل آب میناب را حل کنند، اما عده ای دشمنی شخصی دارند و مدام بهانه تراشی می کنند.

ذوالقدر ادامه داد: دیگران نمی توانند مشکل آب میناب را حل کنند و این فقط بنده هستم که می توانم این مشکل را حل کنم . کسانی که اینگونه در کار بنده دخالت می کنند به جای این قبیل کارها بروند مشکل حاجی آباد، آب قشم و مشکل شهرستان خمیر را حل کنند.

لاریجانی در واکنش به این تذکر نماینده میناب گفت: استفاده کردیم.