ملایر - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف یک هزار و 457 عدد انواع مواد محترقه و 650 قلم انواع کالای قاچاق توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ شعبان ترک نیا افزود: در راستای برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا و نگهداری و فروش هر گونه قاچاق کالا در واحد های صنفی متخلف، مامورین مبارزه با قاچاق کالا و جرائم اقتصادی شهرستان در یک طرح مشترک با همکاری نمایندگان اداره صنعت و معدن و اداره اماکن، تعدادی از واحد های صنفی را در شهرستان مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: در این بازدید ها از واحدهای صنفی ملایر، تعداد یک هزارو 457 عدد انوع مواد محترقه و تعداد 185 عدد لوازم غیربهداشتی و فاقد مجوز قانونی، تعداد320 عدد زغال چینی و تعداد150 عدد فندک چینی فاقد مجوز به ارزش 30 میلون ریال کشف شد.

سرهنگ ترک نیا با اشاره به اینکه اجرای طرح های مشترک در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: اهمیت فرهنگ سازی و پیشگیری اجتماعی در راستای جلوگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی با توجه به عاقبت اندیشی و احترام به قانون امکان پذیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: خانواده ها در کنار دستگاههای مسئول باید در راستای کاهش اثرات هر گونه آسیب اجتماعی و هنجار شکنی تلاش و اقدام لازم را در دستور کار قرار داده و با همکاری و مشارکت لازم نسبت به اطلاع رسانی توصیه های انتظامی اجتماعی اقدام و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با پلیس در میان بگذارند.