فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از افزایش 37درصدی کشفیات انواع سرقت طی یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، سرهنگ حسن یاردوستی گفت :اولویت پلیس پیشگیری از جرایم است که برای این منظور تا کنون با در نظر گرفتن برنامه های متنوع در رویکرد فرهنگی ،اجتماعی توسط کارشناسان انتظامی موفقیت های خوبی کسب شده است.

وی با بیان اینکه همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است ادامه داد: در پی اجرای طرح های متعدد و تلاش ماموران سخت کوش این فرماندهی در بهمن ماه سال جاری کشفیات پلیس اصفهان از رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: تمام تلاش پلیس اصفهان در جهت تسریع خدمت رسانی به شهروندان است که در این بازه زمانی با افزایش کشفیات 100 درصدی سرقت اتومبیل، اماکن دولتی و احشام وطیور ، 214 درصدی وسایل وقطعات داخل خودرو، 11 درصدی موتورسیکلت، 25درصدی اماکن خصوصی و 71 درصدی منزل روبرو بوده ایم.

وی پیشگیری اجتماعی را اولویت مهم پلیس در حوزه مردمی برشمردو افزود: طرح های امنیت محله محور که در مدت 11ماه به صورت مستمر در سطح کلان شهر اصفهان در حال اجراست قطعا در راستای افزایش احساس امنیت و رضایت شهروندان بوده است.

یاردوستی با تاکید بر ضرورت مقابله با مخلان آسایش و امنیت مردم، بیان داشت: در این مدت سایر سرقت نیز با افزایش رشد 13 درصدی در کشف همراه بوده است.

وی برنامه های پلیس و طرح های آن را در سطح شهرستان موفقیت آمیز دانست و خاطر نشان کرد: حضور پررنگ ماموران و واحد های گشت پلیس در نقاط جرم خیز و نظارت محسوس و نامحسوس در محدوده بانک ها، اطراف مغازه های طلا فروشی و مواردی از این قبیل راه را بر وقوع جرایم بسته و خلاف کاران جرات تعدی و برهم زدن نظم عمومی را نخواهند داشت.

رئیس پلیس مرکز استان در پایان مشارکت مردم با پلیس را قابل تحسین برشمرد و گفت: کنترل پدیده اجتماعی و مبارزه با جرایم تنها با مشارکت دلسوزانه مردم میسر خواهد بود و اولین گام بعد از وقوع هر حادثه یا جرمی که نیاز به حضور پلیس احساس شود از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 محقق می گردد.