شهردار اصفهان گفت: برای فرهنگ سازی پرداخت مالیات و عوارض، بوستانی به نام بوستان مالیات در اصفهان احداث می شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان  ،جمالی نژاد در حاشیه چهل و هشتمین برنامه از طرح «هر هفته با چند افتتاح» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابرپروژه‌های مناطق دیگر در منطقه 7 وجود نداشته اما پروژه‌های محله محور آن بسیار زیاد است و سعی شده در این منطقه نیازهای اولیه شهروندان مدنظر قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه برای خیابان سازی ها و ساماندهی معابر نزدیک به 5 میلیارد تومان هزینه کرده ایم، تصریح کرد: نیازها و ملزومات شهر در این محلات مانند ساماندهی معابر و پیاده روها و رفع گلوگاههای ترافیکی انجام شود که تاکنون برای ساماندهی معابر 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

 شهردار اصفهان ادامه داد: برای پیاده رو سازی خیابان کاوه یک میلیارد تومان و برای ساماندهی بلوار ورودی و خیابان شهرک ولیعصر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 وی اضافه کرد: کار ارزشمندی که برای نخستین بار به درخواست وزیر اقتصاد صورت می گیرد این است که برای فرهنگ سازی پرداخت مالیات و عوارض، بوستانی به نام مالیات در اصفهان احداث می شود که امروز کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

 جمالی نژاد از احداث مجتمع تجاری گلستان با اعتبار 3 میلیارد تومان به صورت مشارکتی خبر داد و  گفت: در سال های اخیر اجرای پروژه های مشارکتی در شهر اصفهان سرعت گرفته است به گونه ای که جذب سرمایه گذار بخش خصوصی سال جاری نسبت به 10 سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است.

وی افزود: بودجه سال جاری 2 هزار و 650 میلیارد تومان پیش بینی شد که چند برابر آن پروژه مشارکتی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه جنس شهرداری خدمت رسانی به شهروندان بوده و در حوزه اقتصادی، بازرگانی و بازاریابی کمتر موفق بوده است، اذعان کرد: بنابراین سعی کرده ایم برخی پروژه ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم.