سرپرست موزه‌ها و اماکن تاریخی استان فارس از دو شیفت شدن ساعت بازدید از موزه‌ها در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش مرور نیوز مهدی نجفی، با اشاره به شروع سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه اظهار داشت: ساعت بازدید اماکن تاریخی و موزه‌های استان فارس از 25 اسفندماه 95 تا 15 فروردین 96 افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این افزایش ساعت برای رفاه حال مسافران و گردشگران انجام می‌شود، گفت: بازدید از تمامی موزه‌ها در تاریخ اعلام شده به صورت دو شیفت امکانپذیر است به این ترتیب از ساعت ابتدایی صبح تا ساعت 18 عصر امکان بازدید از موزه‌ها وجود دارد.

سرپرست موزه‌ها و اماکن تاریخی استان فارس افزود: موزه‌ها در هیچ یک از روزهای سال به جز تاسوعا، عاشورا، 21 ماه رمضان و رحلت امام خمینی(ره) تعطیل نیستند اما پس از 15 فروردین ساعت بازدید به روال سابق بازمی‌گردد.

نجفی بیان کرد: ساماندهی فضای سبز، نورپردازی، مرمت‌های اضطراری و غیره از جمله مواردی است که در ایام سفر به ویژه نوروز و تابستان در مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی، افزایش کیوسک‌های بلیت فروشی در ایام شلوغ و تعطیل و برپایی نمایشگاه عکس در موزه‌ها و اماکن تاریخی استان فارس انجام می‌شود.