گرگان – مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: کارگروه واکنش سریع حین بحران در استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرضا چراغعلی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با نمایندگان برخی سمن‌های استان گلستان، اظهار کرد: کارگروه واکنش سریع حین بحران در استان گلستان، تشکلی مردم نهاد است که افرادی با تخصص‌های مختلف عضو آن هستند تا در زمان بحران کمک حال باشند.

وی افزود: این کارگروه می‌تواند بازویی برای مدیریت بحران استان باشد تا از تمام ظرفیت‌های فردی، اجتماعی و اداری برای کاهش آسیب‌ها و کمک رسانی به مردم دز زمان بحران استفاده شود.

چراغعلی تصریح کرد: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان هم این قول را داده تا کمک‌های اولیه را به عنوان تجهیزات در اختیار کارگروه قرار دهد.

وی ادامه داد: کارگروه واکنش سریع حین بحران در استان گلستان به مرور زمان گسترش می‌یابد و اعضای آن بیشتر خواهند شد و به زودی هسته مرکزی، مدیر و اعضای هیئت مدیره مشخص می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اعضای تشکیل دهنده کارگروه واکنش سریع حین بحران در استان، خاطرنشان کرد: برای تشکیل این کارگروه سعی کردیم از افراد صاحب نظر و دارای برنامه که نقش مردمی آنها پررنگ‌تر از سایر ویژگی‌های آنها باشد، کمک بگیریم.

چراغعلی افزود: نقش بانوان هم در این کارگروه بسیار حیاتی بوده و باید با کسب آمادگی و آموزش برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده در زمان بحران حاضر شویم.

وی اظهار امیدواری کرد که تشکیل کارگروه واکنش سریع حین بحران و فعالیت آن موجب کاهش آسیب‌ها و کمک رسانی به مردم خسارت دیده در زمان بحران شود.