پاکدشت-فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: عملکرد ستاد انتخابات پاکدشت بیطرفانه است.

به گزارش مرور نیوز، صبح امروز جلسه شورای اطلاع رسانی پاکدشت به ریاست علی صادقی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

علی صادقی در این جلسه، ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات سالم اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری آمیخته با بینش بلند و تحلیل های بی نظیر ایشان است و باید سرمشق و خط مشی برای تمامی مسئولان و مدیران شهرستانی باشد.

فرماندار پاکدشت ادامه داد: مسئولان در بیطرفی کامل در انتخابات فعالیت کنند و عملکرد ستاد انتخابات پاکدشت بیطرفانه است تا انتخابات با رضایت و سلامت و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

این مقام مسئول افزود: انقلاب اسلامی با توان و نیروی مردمی تشکیل شده و در همه حال این مردم هستند که در گردنه های سخت از انقلاب دفاع کرده اند و مردم در این نظام تصمیم گیرنده هستند و انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و متکی به مردم است.

وی ادامه داد: عملکرد دولت و نظام به درستی از سوی اصحاب رسانه اطلاع رسانی شود تا مردم به درستی از عملکرد خادمین کشوری و شهرستانی با خبر شوند.

فرماندار پاکدشت افزود: مسئولان و خادمین مردم در سازمانها و اداره های شهرستان پاکدشت علیرغم تنگناهای مالی با تمام توان در حال کار و تلاش می باشند تا آنچنان که در خور و شان مردم به وظایف خود عمل کنند.

صادقی ادامه داد: مسئولان سازمانها و ادارات شهرستان با عملکرد صحیح و توجه به اقشار آسیب پذیر و روستائیان عزیز بخشی از مشکلات را حل کرده اند تا به اهداف مقدس و بلند نظام نزدیک تر شویم.

در ادامه جلسه پیام برازجانی دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استانداری تهران طی سخنانی گفت: شورای اطلاع رسانی پاکدشت با توجه به اهمیت و عملکرد مهم و با توجه به رشد فزاینده فضاهای مجازی کاری سخت و مهمی در پیش رو دارد.

برازجانی با توجه به اهمیت سیاست های کلی کشور در خصوص شورای اطلاع رسانی افزود: رصد اخبار در راستای سیاست های کلی کشور، ساماندهی گزارشات و میزان اثرگذاری بر شهرستان پاکدشت در جلسات مستمر شورای اطلاع رسانی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استانداری تهران ادامه داد: از وظایف مهم شورای اطلاع رسانی، سیاست گذاری و ساماندهی اطلاع رسانی شهرستان پاکدشت و افزایش آگاهی مردم در امر اطلاع رسانی است.

این مقام مسئول افزود: انتظارات و توقعات مردم مورد بررسی و بصورت بسته رسانه ی در اختیار مسئولان و مدیران مربوطه برای رفع و حل سریع قرار بگیرد.

برازجانی در خاتمه در خصوص آشنایی مردم با حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که شورای اطلاع رسانی باید از طرق مختلف همچون ساخت فیلم، گرافیک، فضای مجازی و جراید کثیر الانتشار مردم را با حقوق خود آشنا سازد.