مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری کاشت 350 هزار اصله نهال جدید در شهر اصفهان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این تعداد نهال از ابتدای مهر ماه تا پایان اسفند ماه در مناطق مختلف شهرداری اصفهان کاشته می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، سلیمانی پور گفت: با اشاره به اینکه ثبت‌نام شهروندان برای دریافت نهال رایگان از اول اسفند ماه آغاز و تا 13 اسفند ماه ادامه دارد، گفت: متقاضیان این طرح می‌توانند ورود به سایت اطلاع رسانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در بخش ویژه درخواست خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام شهروندان برای مشارکت در بخش همیاران فضای سبز اصفهان نیز در سایت این سازمان انجام می‌شود، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در سال جاری 70 هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری کاشت 350 هزار اصله نهال جدید در شهر اصفهان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این تعداد نهال از ابتدای مهر ماه تا پایان اسفند ماه در مناطق مختلف شهرداری اصفهان کاشته می‌شوند.

سلیمانی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه در روز  15 اسفند ماه همایش درختکاری در کوه نخودی برگزار می شود، گفت: در سال جاری درختکاری با روز شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است از همین رو نهال ها با شعار "به یاد مادرم" در شهر کاشته می شود.

وی افزود: طرحی برای اولین بار در اصفهان ارائه شد که شهروندان برای مناسبت های مختلف مانند ازدواج، تولد، سالگرد ازدواج و نام فرد می توانند وارد سایت سازمان شوند و با سلیقه خود درخت را انتخاب کنند تا با مناسبت خاص مورد نظر درخت کاشته شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان  با بیان اینکه برای ایام نوروز بیش از 150 طرح در نقاط مختلف شهر به ویژه  در نقاط پر تردد انجام می‌شود، ابراز داشت: برای ایام نوروز 96 برخی از طراحی، گل آرایی و زیباسازی شهر اصفهان به دست تولیدکنندگان گل و گیاه سپرده می‌شود تا شهر زیبایی خاصی بگیرد و نقش تولیدکنندگان گل و گیاه را در زیباسازی شهرمان تجربه کنیم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته درختانی با نیاز آبی متنوع نیز کاشته شده که اکنون سازمان را برای آبیاری با مشکلاتی مواجه کرده است در این راستا کاشت درختان جایگزین با نیاز آبی کم در دستور کار سازمان قرار دارد.