جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از آغاز طرح انتظامی ترافیکی در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحمد صالحی در رزمایش طرح انتظامی، ترافیکی پایان سال بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان سال و حضور پررنگ شهروندان در هسته مرکزی شهرها، مراکز خرید و بازارها در این راستا فرماندهی انتظامی استان خوزستان از امروز طرح انتظامی، ترافیکی ویژه پایان سال به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت، ایجاد نظم و امنیت عمومی، روان سازی و تسهیل امور ترافیکی در سطح استان برگزار خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال با قاطعیت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اساسا ماموریت های نیروی انتظامی پایانی ندارد، چرا که پایان هر ماموریت، شروع ماموریت دیگر است.

وی در ادامه اظهار کرد: در آستانه سال جدید، شروع سفرهای نوروزی و کاروان های راهیان نور که به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار ، شهادت و تجدید میثاق با شهدا به این استان سفر می کنند، طرح تامین نظم و امنیت با بهره گیری از تمام توان فرماندهی انتظامی استان خوزستان و همچنین نیروهای کمکی مرکز در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست: به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه نموده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.