رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: حجاب موجب آرامش روانی و امنیت روحی در جامعه می شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی ظهر یکشنبه در جمع مبلغان بهار بابیان اینکه مهم‌ترین دستاورد حفظ حجاب آرامش روانی و استحکام پیوند خانوادگی است، عنوان کرد: روح بشر، فوق‌العاده تحریک‌پذیر است و اشتباه است اگر گمان کنیم تحریک‌پذیری روح بشر، محدود به حد خاصی است و از آن پس، آرام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حجاب را می‌توان یکی از عوامل مهم آرامش روحی و روانی زن و مرد دانست، افزود: اسلام تدابیری برای تعدیل و رام کردن غریزه جنسی اندیشیده و در این باره، هم برای زنان و هم برای مردان، تکلیف معین کرده است.

وی بابیان اینکه هر چیزی که باعث تحکیم پیوند خانوادگی و صمیمیت رابطه زوجین شود برای کانون خانواده مفید است و باید در ایجاد آن حداکثر کوشش لحاظ شود، گفت: حجاب آبرو و سنگر بانوان است و حضرت زهرا(س) در این مقوله و سایر موارد زندگی الگوی کامل و بسیار مناسب برای همگان هستند.

۲۳۲ نفر روز تبلیغ در شهرستان بهار طی ایام فاطمیه

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی بهار نیز از انجام 232 نفر روز فعالیت مبلغین شهرستان بهار در ایام فاطمیه خبر داد.

محمد شهابی افزود: 38 نفر مبلغ و 20 نفر مبلغه در این ایام به صورت مستمر بحث تبلیغی و ترویجی فعالیت خود را با اجرای سخنرانی و بیان مصائب و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) و ذکر حوادث تاریخی زمان زندگی گهربار این بانوی گران قدر انجام دادند

وی عنوان کرد: استفاده از مبلغین توانمند در امر ترویج معارف الهی و تعمیق باورهای مذهبی تاثیری مفید و چشم گیر بر روند ابلاغ و آموزش ارزش ها و مسائل دینی در سطح جامعه خواهد شد.

شهابی عنوان کرد: تمامی مبلغینی که در این ایام به کار گرفته شده و برای امر تبلیغ به مراکز و مناطق مورد نیاز اعزام شده اند، از افراد بومی و غیربومی شهرستان هستند.