بوشهر - از سری برنامه‌های روز بوشهر، نخستین مسئولان استان بوشهر در پس از انقلاب و پیشکسوتان بوشهر در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری و مطبوعات تجلیل شدند.

به گزارش مرور نیوز، شهردار بوشهر ظهر یکشنبه در این آئین ب گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: اینکه امروز ما می‌توانیم سر سفره انقلاب به سلامت و عافیت زندگی و ارتزاق کنیم به برکت خون شهدا است.

غلامعلی میگلی‌نژاد از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت روز بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در برنامه‌های هفته بوشهر تلاش شده تا ظرفیت‌های مردمی به خوبی استفاده شده و بوشهر به بهترین صورت معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ استانی ظرفیت‌های استان بوشهر را ندارد، بیان کرد: دریا و ساحل، نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه هسته‌ای، صید و صیادی و نخیلات از جمله ظرفیت‌های ممتاز استان بوشهر است.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند به اندازه یک بوشهری برای بوشهر دل بسوزاند و بوشهر فقط توسط بوشهری‌ها ساخته می‌شود؛ البته برای ما افتخار است که افرادی از دیگر نقاط کشور به بوشهر بیایند و حاضریم هر نوع خدماتی به این افراد بدهیم که بوشهر را ماننند زادگاهشان دوست بدارند.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که بوشهر مکانی مناسب برای زندگی شهروندان باشد و شهروندان بوشهر را برای زندگی در دیگر نقاط ترک نکنند.