رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان از کشف 12 کیلو و 980 گرم هروئین و دستگیری دو نفر در پوشش باند خانوادگی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ هبت‌اله فرخی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان از کشف 12 کیلو و 980 گرم هروئین و دستگیری دو نفر در پوشش باند خانوادگی در خرم‌آباد خبر داد.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه دو نفر با همدستی  همدیگر  قصد جابجایی  محموله مواد مخدر از نوع هروئین را در سطح استان دارند، بلافاصله رسیدگی موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: در حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت ویژه درنهایت خودرو پژو  حامل بار مواد مخدر به رانندگی و سرنشینی دو نفر  در  خرم‌آباد در حال تردد مشاهده که با ایجاد ایست و بازرسی آن را توقیف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی 13 بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار  12 کیلو و 980  گرم داخل گونی در صندوق‌عقب آن را کشف و  دو نفر ( زن و مرد ) دستگیر کردند.

فرخی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی  شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده معترف شدند موادهای کشف‌شده  متعلق به یک نفر دیگر است که دستگیری وی در دست بررسی است.