بیرجند- مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ شبکه تبلیغ در استان به یک هزار نفر در مناسبت های مختلف رسیده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت:کارهایی که تاکنون در استان انجام شده نسبت به آنچه که باید انجام می شد و مستحق مردم استان است بسیار ناچیز بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان، بیان کرد: حرکت جهشی در این استان به گونه ای بوده که در 12 سال اخیر کاری که در 35 سال در استان های دیگر انجام شده بلکه بیشتر در استان صورت گرفته است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کار در استان با شش نیرو در دو اداره آغاز شد، عنوان داشت: اما امروز در 14 نقطه استان سازمان تبلیغات حضور تشکیلاتی دارد.

ساخت 210 خانه عالم در روستاهای استان

لطفیان ادامه داد: همچنین در آغاز کار مجموعه های فرهنگی بسیار کم بود ما امروز این مراکز در همه بخش ها و مراکز شهرها راه اندازی شده است.

وی همچنین از ساخت 210 خانه عالم در روستاهای استان خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر ضریب نفوذ شبکه تبلیغ به بیش از یک هزار نفر در مناسبت های مختلف رسیده است.

به گفته در مجموع طی 12 سال گذشته بالغ بر 70 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در حالی که تعداد روحانیون مستقر و هجرت استان نسبت به دیگر استان ها رقم بالایی است اما عطش و نیاز استان بسیار بالاتر از این میزان است.

راه اندازی 200 خانه قرآن شهری و روستایی

لطفیان به راه اندازی 200 خانه قرآن شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: همچنین در حال حاضر 18 مدرسه کلان قرانی در استان فعال است.

وی، سامان دهی هیئت های مذهبی، تشکل های دینی، انجمن های اسلامی و مداحان، توسعه سخت افزاری و نرم افزاری و مدیریت محیط تعاملی در دورن سازمان را از دیگر فعالیت های انجام شده در استان عنوان کرد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام دوران مدیریت خود اهل تعامل با همه بوده ام اما اهل معامله نبوده ام، بیان داشت: با قاطعیت اعلام می کنم در طول این دوران با هیچ کس در زمینه های ارزشی و اسلامی معامله نکرده و از هیچ کس نهراسیده ام.