مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن نیکوکاری در 558 پایگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 22 مورد ثابت، 12 مورد سیار و مابقی نیز در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری استان دایر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، فرید محبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردمی برای خانواده‌های محروم و نیازمند بوده که این هفته از چهاردهم اسفند آغاز و تا بیستم اسفند ادامه دارد.

وی افزود: جشن نیکوکاری علاوه بر هدایا و کمک‌هایی که طی آن برای نیازمندان جمع آوری می‌شود، به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه‌ای از جمله گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق و نیکوکاری و کمک به همنوعان است.

محبی با بیان اینکه کمیته امداد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های متعددی اجرا می‌کند و برگزاری جشن نیکوکاری شاخص‌ترین برنامه این هفته است، تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال در استان با 558 پایگاه برگزار می‌شود که از این تعداد 22 مورد ثابت، 12 مورد سیار است و مابقی نیز در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری استان دایر می‌شوند.
وی اظهار داشت: رویکرد مهم جشن نیکوکاری در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط با خیران برای جلب مشارکت هر چه بیشتر آنان در برنامه‌های کمیته امداد است.

محبی با اشاره به اینکه امسال بیست و هفتمین دوره جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی با مشارکت کمیته امداد، نیروی مقاومت بسیج و سازمان دانش آموزی در استان برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری در روز 18 اسفند با نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به منابع محدود کمیته امداد و نیازهای نامحدود جامعه هدف این نهاد، گفت: مهمترین نیازمندی‌های کمیته امداد استان ساخت و تعمیرات کلی پنج هزار واحد مسکن مددجویی روستایی، ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی شهری، ساخت هفت هزار و 500 سرویس بهداشتی و حمام، اعطای یکهزار و 200 فقره جهیزیه و اعطای تسهیلات به چهار هزار نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان، تصریح کرد: سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک نقدی، کالایی و خدماتی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و میان نیازمندان تقسیم و توزیع شد که امیدواریم امسال نیز با حضور پرشور و گسترده‌تر مردم این مبلغ افزایش چشمگیری داشته باشد.