قزوین- شهردار قزوین با بیان اینکه دکتر صالحی اولین بنیان گذار دانشگاه های اصلی در قزوین است گفت: مسئولین اصالت خود را فراموش نکنند.

به گزارش مرور نیوز، مسعود نصرتی صبح سه شنبه در همایش تجلیل از رئیس سازمان انرژی اتمی کشور که با حضور نخبگان استان قزوین در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت دکتر صالحی فراتر از کتابی است که امروز قرار است رونمایی شود.

وی گفت: یکی از ویژگی های دکتر صالحی علاقه محلی و ملی ایشان است و دکتر صالحی تقریبا در شهر قزوین موسس تمام دانشگاه های اصلی بودند یا تاسیس دفتر وزارت خارجه از تلاش وی هست نتوانسته ایم ذره ای از فعالیت دکتر صالحی در قزوین را بیان کنیم.

نصرتی بیان کرد: کسانی که در جایگاه و مقام بالا قرار می گیرند و خواستگاه خود را فراموش می کنند باید به زندگی ایشان توجه کنند که هنوز اصالت قزوینی خود را فراموش نکرده اند.

وی تصریح کرد: استان قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است و از این رو به تمام مدیران قزوینی تابلوی خطی هدیه داده می شود تا اصالت شهر را بیان کند.

شهردار قزوین گفت: واژه صالح فرزانه تنها کلمه ای بود که ما برای بیان ویژگی های ایشان تصمیم گرفتیم برای اتاق کارشان خطاطی و به ایشان هدیه کنیم.

نصرتی افزود: مدیران در هر جایگاهی که هستند نباید وطن و زادگاه خود را فراموش کنند همانگونه که دکتر صالحی همواره نگاه ویژه به استان قزوین داشتند.

وی بیان کرد: همین نگاه ویژه ایشان سبب شد تا این شخصیت امروز الگوی جوانان و نخبگان کشور و قزوین باشند.