اردبیل – طرح خانه‌تکانی شهری اردبیل با هدف آماده‌سازی محیط شهری برای استقبال از مهمانان نوروزی آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، شهردار اردبیل ظهر یکشنبه در این مراسم با تأکید به اینکه خانه‌تکانی شهری همه ساله در آستانه عید نورز آغاز می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح تنظیف معابر شهری، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر، رنگ‌آمیزی جداول و زیباسازی محیط شهری اجرا می‌شود.

حمید لطف‌اللهیان به برپایی هفت سفره هفت‌سین در میادین اصلی شهر نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری اردبیل تمامی نیروهای خود را بسیج کرده است تا نسبت به زیباسازی فضای شهری جهت استقبال مهمانان نوروزی اقدام کنند.

به گفته شهردار اردبیل در یک سال گذشته تلاش بر این بوده اقدامات گسترده برای توسعه فضاهای سبز شهری جهت استفاده عموم مردم عملیاتی شود و در یک سال اخیر 20 هکتار به فضاهای سبز شهری اردبیل اضافه شده است.

وی افزود: شهر اردبیل یکی از شهرهای گردشگری کشور محسوب می‌شود که برخوردار از جاذبه‌های متعدد از جمله منطقه نمونه گردشگری شورابیل، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار تاریخی و موزه‌های متعدد است.

لطف‌اللهیان به ارتقا مبلمان شهری، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی مداوم معابر و زیباسازی محیط شهری اشاره کرد و گفت: شهر اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است.