فرماندار لاهیجان گفت: از ابتدای سال 95 تا کنون 2 میلیون و 590 هزار نفر به شهرستان لاهیجان سفر کردند و پیش بینی می‌شود تعداد مسافران در سال 96 بیشتر از سال گذشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، سید محمد احمدی صبح امروز در همایش روسای اتحادیه‌های صنفی در فرمانداری لاهیجان با اشاره به نزدیک شدن فصل بهار و تعطیلات نوروز اظهار داشت: باید فضای مناسبی ایجاد شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان و مسافران نوروزی باشیم.

وی افزود: قبل از انتخابات، مهم‌ترین مسئله ای که در شهرستان داریم فرا رسیدن عید نوروز است و شهرستان لاهیجان نیز مانند سال‌های گذشته میزیان گردشگران و مسافران نوروزی زیادی است که این شهرستان را برای گذراندن تعطیلات برگزیده‌اند.

فرماندار لاهیجان تعطیلات نوروزی را یک رونق اقتصادی ویژه برای شهرستان دانست و افزود: در کنار تفکر اقتصادی باید فضایی ایجاد شود که مهمانان خاطره خوشی از لاهیجان در ذهن داشته باشند و ایجاد این توازن یک نوع روش مدیریتی است.

احمدی با ذکر این نکته که عملکرد خوب ما باعث شده تا این میزان جمعیت که بسیار بیشتر از شهرستان‌های همجوار است به لاهیجان سفر کنند ابراز داشت: اگر شور و نشاط بیشتر و خدمات بهتری ارائه گردد قطعاً می‌توانیم پذیرای مهمانان بیشتری باشیم.

وی تعداد مسافران را که در پروسه زمانی یکم فروردین ‌الی 15 اسفند 95 به لاهیجان سفر کرده‌اند را 2 میلیون و 590 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در سال 96 تعداد مسافران بیشتر است و جلب رضایت این میزان جمعیت بدون ارائه خدمات شبانه روزی مسئولان مربوطه امکان پذیر نیست.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه بازاریان و روسای اتحادیه‌ها در شکل گیری انقلاب نقش مهم و کلیدی داشتند اگفت: امروز هم مصداق همان روزهای انقلاب است و باید حضور پرشور بازاریان ملموس باشد و برای تحقق آن باید دست به دست هم داده و تلاشی مضاعف نسبت به گذشته داشته باشیم.

احمدی مهم‌ترین رخداد سال جدید را انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دانست و تصریح کرد: باید به سال جدید و انتخابات رنگ و بویی مردمی و رضایتبخش بدهیم و نه گرانی و تنش از جنس آن‌هایی که می‌خواهند انتخابات آتی را به کام مردم و ما تلخ کنند.

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم نظام مردم سالاری دینی است خاطرنشان کرد: تفاوت اساسی انتخابات سال 96 با انتخابات‌های گذشته، بیشتر شدن تبلیغات سوء علیه نظام توسط دشمن است اما قطعاً مردم، 29 اردیبهشت 96 درس خوبی به معاندان نظام می‌دهند.

احمدی تصریح کرد: تمام تلاش فرمانداری شهرستان لاهیجان و کلیه ادارات و دستگاه‌های زیر مجموعه این شهرستان این است که مهمانان و شهروندان، نوروزی با طراوت و شاداب داشته باشند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا خدماتی در حد و اندازه نام لاهیجان و در خور مهمانان این شهرستان ارائه دهیم اظهار داشت: باید صبوری پیشه کنیم و میزبان خوبی برای هموطنان خود باشیم.