فرماندار شهرستان رامیان گفت: 47 کلاس درس در مدارس شهرستان رامیان برای طرح اسکان نوروزی اختصاص یافته است.

به گزارش مرور نیوز، جواد صادقلو ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهار داشت: این تعداد مدرسه در 3 شهر و 2 روستای شهرستان رامیان آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.

وی ادامه داد: در بحث سلامت و امنیت غذایی کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نیز تاکنون88 مورد نمونه آب اخذ شده، 1492 مورد بازرسی از اصناف صورت‌ گرفته و 793 کیلوگرم مواد غذایی خوراکی معدوم شده است.

وی تصریح کرد: 2 پایگاه امدادی بین شهری و شهری با 4 دستگاه ماشین اورژانس آمادگی ارائه خدمات پزشکی به مردم و مسافران در ایام نوروز را دارند.

صادقلو یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رامیان در کنار مراکز شهرهای آزادشهر، علی آبادکتول و مراوه تپه وظیفه امداد رسانی به خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی شرق استان ره به عهده دارند.

فرماندار شهرستان رامیان در ادامه با اشاره به سهمیه 230 نفری شهرستان رامیان در بحث راهیان نور، گفت: این افراد در هشتم فروردین ماه سال آینده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند و وظیفه همه دستگاههای اجرایی همکاری برای انجام این فریضه مهم است.

صادقلو تصریح کرد: امروز در راستای طرح تکریم از مادران و همسران شهدای عزیز از 67 مادر شهید شهرستان رامیان تقدیر و تکریم به عمل می‌آید.

وی افزود: انتخابات پیش رو در 4 شهر و 64 روستای شهرستان رامیان برگزار می شود و در مجموع 225 نفر برای شوراههای شهر و روستای شهرستان رامیان انتخاب می‌شوند.

فرماندار شهرستان رامیان تاکید کرد: طبق قانون تمامی دستگاههای دولتی باید امکانات خودرویی و بعضی نیروهای خود را در زمان برگزاری انتخابات در اختیار ستاد برگزاری جهت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات قرار دهند.

صادقلو با یادآوری اقدامات انجام شده در سطح شهرستان، استان و کشور، تاکید کرد: آمادگی داریم از اقدامات دولت در همه بخش‌ها با قدرت و آمار مستند دفاع کنیم.