مدیر بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خواستار به‌کارگیری راهکارهای انگیزشی و اجرای برنامه‌های راهبردی برای ترغیب کارکنان به سمت رعایت بیشتر انضباط در نظام اداری اردبیل شد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ وحید جمشیدی صبح امروز در نشست کارگروه فصلی «سلامت و تحول اداری» شورای عالی بسیج کارکنان سپاه استان که در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: نیاز است که راهکارهای انگیزشی و برنامه‌های راهبردی برای ترغیب کارکنان به سمت رعایت بیشتر انضباط و تحول اداری به‌کارگیری شود تا شاهد رشد و توسعه ادارات به صورت همه‌جانبه باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط اداری به کارآیی بهتر سیستم و ارائه خدمات بیشتنر به مردم می انجامد، افزود: برای تشویق کارمندان به سمت رعایت بیشتر انضباط اداری، باید از راهکارهای تشویقی و انگیزشی استفاده شود تا بتوانیم از این طریق به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

مدیر بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادارات کشور را یکی از سالم‌ترین سیستم‌های اداری در بین کشورها برشمرده و بیان کرد: در دین مبین اسلام تأکید فراوانی برای مبارزه با فساد و تنبلی در سازمان‌های دولتی شده است که این موضوع باید مورد توجه کارکنان قرار بگیرد.

سرهنگ جمشیدی بروز خلاقیت و نوآوری در ادارات را لازمه توسعه کیفی این نهادها دانسته و تصریح کرد: مسئولان باید با ایجاد زمینه‌های لازم و حمایت از همکاران توانمند و زمینه بروز خلاقیت‌های کیفی برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم را فراهم کنند، چرا که خلاقیت و نوآوری لازمه رسیدن به پیشرفت و توسعه است.

وی همکاری و تعاون در بین کارکنان را مهمترین رکن موفقیت در ادارات بیان کرده و اظهار کرد: لازمه رسیدن به موفقیت در هر نهاد و اداره‌ای داشتن همکاری و مشارکت و همدلی بین کارکنان است که تجربیات چندین سال گذشته مصداق این موضوع است.