زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع 800 تن برنج در زنجان خبرداد و گفت: امسال برای تنظیم قیمت برنج 517 تن برنج هندی و 350 برنج سفید در بازار زنجان توزیع شده است.

به گزارش مرور نیوز، ناصر فغفوری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، افزود: نمایشگاه بهاره امسال 116 غرفه برگزار شد و در این نمایشگاه 10 غرفه در حوزه کیف و کفش، شکلات ۱۷، برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی نیز دایر شد.

وی ادامه داد: بیش از 75 درصد شرکت کنندگان از داخل استان بودند که در این مدت 121 هزار و 700 نفر از نمایشگاه کاسپین بازدید کردند.

فغفوری افزود: امسال در نزدیکی پایان سال برای تعدیل قیمت‌ها و تأمین مایحتاج مردم اقلام اساسی مانند 570 تن برنج هندی تحویل گرفته شد و از این میزان 450 تن توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه کاسپین زنجان بومی بوده است، گفت: 121هزار و 700 نفر از نمایشگاه بهاره در این نمایشگاه بازدید کردند.

فغفوری افزود: امسال برای تنظیم قیمت برنج 517 تن برنج هندی و 350 برنج سفید تحویل گرفته‌ایم و همه در بازار توزیع شده است که همین امر موجب کاهش قیمت برنج شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امسال در شهرستان خرم‌دره نیز 50 غرفه دایر شده بود، اضافه کرد: در شهرستان‌ها فروش فوق‌العاده برای تأمین مواد غذایی و پوشاک در نظر گرفته شده است.