رئیس پلیس‌راه استان همدان از برخورد 30 دستگاه خودرو در محور همدان- تهران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ رضا عزیزی، به تصادفات رخ داده طی 24 ساعت گذشته در استان اشاره و اظهار کرد: در ساعت 23:15 دوشنبه 23 اسفند 30 دستگاه خودرو در محور همدان- تهران به فاصله‌های 3، 4 و 5 دقیقه به هم برخورد کردند.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه تصادفات رخ داده در این محور زنجیره‌ای نبوده است چرا که در تعریف تصادفات زنجیره‌ای داریم که تعدادی خودرو باید به صورت همزمان بهم برخورد کنند در حالیکه در تصادفات دیشب خودروها با فاصله زمانی به یکدیگر برخورد کرده و در آن واحد 30 خودرو تصادف نکرده‌اند.

عزیزی عنوان کرد: تصادف 30 دستگاه خودرو در محور همدان- تهران به علت عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی جاده رخ داده و تمام تصادفات خسارتی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به فاصله زمانی 2 دقیقه تصادف اتوبوس با تریلر را در همان محور داشتیم، از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور اصلی همدان- تهران خبر داد.

عزیزی عنوان کرد: در ساعت 23:17 دوشنبه 23 اسفند یک فقره تصادف اتوبوس با تریلی دانگ‌فنگ اتفاق افتاد که متأسفانه دو نفر متوفی داشته است.

وی با بیان اینکه این تصادف به علت عدم رعایت فاصله طولی از حانب اتوبوس رخ داده است، افزود: محل وقوع حادثه در محور اصلی همدان- تهران کیلومتر 9 بوده است.

عزیزی درباره تصادفات جرحی طی 24 ساعت گذشته نیز تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 6 فقره تصادف جرحی در محورهای استان رخ داده که در منجر به مجروح شدن 9 نفر شده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان بیشترین علت تصادفات جرحی در 24 ساعت گذشته را عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه کافی به جلو عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین ساعات تصادفات در بعدازظهر در بین 16 تا 23 بوده است.