رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در بودجه سال آینده مقرر شده 52 میلیارد تومان شهرداری طلب خود را از ادارات و نهادهای مختلف دریافت کند.

به گزارش مرور نیوز، «ذکی‌الله خوشبخت» با بیان این مطلب گفت : بدهی ادارات و دستگاه‌های مختلف به شهرداری اردبیل بیشتر از این رقم است، اما در بودجه سال آینده شورای شهر مصوب کرده تا شهرداری 52 میلیارد تومان طلب خود را از ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دریافت کند.

وی تصریح کرد: ‌انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون و در برنامه‌ریزی سال آینده پرداخت بدهی خود به شهرداری را در اولویت قرار دهند تا وضعیت نابسامان شهر اردبیل سر و سامان پیدا کند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اظهار تأسف از حادثه اخیر در چندین محله اردبیل به‌دنبال استفاده از مواد محترقه گفت: ریشه چنین آسیب‌های اجتماعی فقر و بیکاری است که امیدواریم مسئولان در کنار فرهنگ‌سازی، به موضوع ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان آستین بالا بزنند.

خوشبخت با بیان این‌که باید در ارتقا فرهنگ جامعه تلاش جدی انجام شود، افزود: تا زمانی که همه پای کار نیایند، محال است مشکلات و آسیب‌ها برطرف شود.

وی با قدردانی از حضور ارزشمند مردم در استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام تصریح کرد: ‌در کشور 6500 جاویدالاثر داریم که 210 نفر از آنها متعلق به استان اردبیل هستند.

رئیس کمیته تفحص شهدا در استان اردبیل یادآور شد: تاکنون پیکر 66 شهید گمنام در استان اردبیل آرام گرفته و انتظار می‌رود یادمان شهدای گمنام در شهرهای مختلف به شکل آبرومند احداث شود که در اردبیل نیز با مساعدت فرماندار اردبیل قرار شده یادمان شهدای گمنام با معماری اسلامی و ایرانی به شکل مناسب بهسازی شود.