مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای 363 کیلومتر شبکه گاز در 6 ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حشمت اله شمس خرم آبادی اظهار داشت: همچنین در 6 ماه نخست امسال ظرفیت پذیرش حدود13 هزار مشترک ایجاد شده و 7350 مشترک نیز به جمع مشترکین گاز استان افزوده شده اند.

شمس با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 450 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند افزود : در 6 ماه نخست امسال 6500 انشعاب نیز نصب گردیده و انشعابات نصب شده در کل استان به بیش از 222 هزار مورد افزایش یافته است.

وی گفت: در ششش ماهه نخست سال گذشته شرکت گاز لرستان توانست 200 کیلومتر شبکه اجرا کند و 5500 انشعاب نیز نصب نماید. شمس خاطرنشان کرد در مدت مشابه سال گذشته شرکت گاز توانسته بود ظرفیت پذیرش 10500 مشترک را ایجاد نماید و حدود 10000 مشترک را نیز تحت پوشش قرار دهد.

شمس خرم آبادی تصریح کرد که همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول آباد نیز در مرحله مطالعاتی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی در خصوص گازرسانی به روستاها نیز اظهار داشت: هم اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان صرف توسعه گازرسانی به روستاهای استان شده که امید می رود در آینده نزدیک جمعیت روستایی تحت پوشش گاز افزایش چشمگیری پیدا کند.