بندرعباس - مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از 200 تن میوه شب عید مردم به نرخ مصوب در 110 مرکز توزیع میوه این استان توسط شبکه تعاون روستایی خبرداد.

به گزارش مرور نیوز سیروس اسدپور با بیان اینکه توزیع میوه شب عید مردم در 110 نقطه از مراکز شهری این استان انجام می شود، افزود: توزیع میوه مورد نیاز مراکز بخش های نیز در شهرستان انجام می گیرد.

وی افزود: در پنج روز فعالیت غرفه های عرضه میوه شب عید تاکنون بیش از 200 تن میوه شامل پرتقال و سیب درختی به نرخ هر کیلوگرم 35 هزار ریال در این استان توزیع شده است.

اسدپور گفت: 700 تن میوه برای تنظیم بازار میوه در ایام نوروز در هرمزگان پیش بینی شده که در صورت نیاز مردم از مرکز استان بارگیری و در بازار عرضه خواهد شد.

مدیرتعاون روستای هرمزگان با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در تامین میوه شب عید وجود ندارد گفت: در ایام تعطیلات عید نیز عرضه سیب و پرتقال در کلیه مراکز انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی هرمزگان در عرضه سیب درختی و پرتقال هیچگونه محدودیتی ندارد و تا زمانی که بازار کشش خرید داشته باشد این محصولات به بازار عرضه خواهد شد.

اسدپور با بیان اینکه میوهای پیش بینی شده برای فروش تنظیم بازار از کیفیت بسیار خوبی بهره‌مند هستند؛ گفت: توزیع میوه شب عید حداقل تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.