فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال رخنه در وحدت اقوام است گفت: وحدت سلاح انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش مرور نیوز، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در جمع معتمدین، علما و ریش سفیدان و خانواده شهدای مرزنشین در کنار سفره هفت‌سین در داخل چادر در منطقه مرزی اینچه‌برون اظهار داشت: امروز ایران به واسطه روحیه وحدت و ایمان و رهبری مقام معظم رهبری در جهان می‌درخشد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور افزود: ایران امروز در همه جا تاثیرگذار است و دشمن به دنبال رخنه در همین وحدت که نوعی ارزش است و گرنه از لحاظ قدرت نظامی به دنبال برهم زدن نیست.

وی تصریح کرد: البته این فرهنگ وحدت برگرفته از قرآن و اهل بیت(ع) است و دشمن هیچ‌وقت به آرزوی خود نخواهد رسید زیرا مردم ما ایمان دارند و از ولایت فقیه زمان خود اطاعت‌پذیری دارند.

رضایی ادامه داد: انقلاب اسلامی به دنبال سلاح نامتعارف نیست زیرا دارای سلاح برنده و مقاوم‌تر از سلاح نامتعارف، همان وحدت را دارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: جمع خانواده شهدا، معتمدین، علما و غیره که در این جا حضور داشتند می‌توانستند در کنار خانواده خود باشند اما همین روحیه ایمانی وحدت که بالاترین قدرت نرم و برگرفته از قدرت فرهنگی و مبتنی بر قرآن و شکننده نیست در این مکان جمع شدند.

رضایی تصریح کرد: امروز ابزارهایی مانند ماهواره یا بعضی از برنامه‌های اینترنتی مانند اسلحه در برابر قدرت نرم است که باید هوشیار بود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت: امروز در این جلسه معرفت و بصیرت مشهود است و این جمع مرزداران و مرزیاران محسوب می‌شوند.