فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن جاده ترانزیت ریگان - چابهار و ریگان - نرماشیر را مسدود کرد.

به گزارش مرور نیوز امین باقری اظهار داشت: وزش توفان شدید شن که از بعد از ظهر امروز در این شهرستان شدت گرفته است، موجب کاهش دید در محور ترانزیت ریگان - چابهار شده است که این وضعیت موجب مسدود شدن این محور شد.

وی ابراز داشت: 31 وسیله نقلیه گرفتار در توفان شن که از مسافران نوروزی بودند، توسط نیروهای امدادی امدادرسانی و در مرکز شهرستان ریگان اسکان یافتند.

فرماندار ریگان بیان داشت: توفان شدید شن به همراه ریزگردها علاوه بر کاهش دید، مشکلات تنفسی را برای شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد کردند.

باقری با بیان اینکه مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ریگان در حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: مراکز اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ریگان آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و گردشگرانی که در توفان گرفتار شده‌اند را دارند.

فرماندار ریگان از اعزام نیروهای راهداری، پلیس راه و هلال احمر در جاده ترانزیت ریگان - چابهار برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این نیروها در محورهای شهرستان استقرار یافتند

باقری عنوان کرد: از مسافرانی که قصد سفر به شهرستان ریگان و بندر چابهار را دارند تا اطلاع ثانویی از این محور تردد نکنند، زیرا توفان شدید شن همچنان در این شهرستان ادامه دارد.