مسئول روبط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در ایام نوروز 16 پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر در سطح جاده‌های استان آماده خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران استان هسنند.

به گزارش مرور نیوز «صادق رضاپسند»، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان در ایام نوروز با استقرار 16 پایگاه ثابت و سیار در سطح جاده‌های استان آماده خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 450 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مستقر هستند افزود: علاه بر این 200 نفر نجاتگر در تیم‌های امداد و نجات در ایام نوروز ‌به‌کارگیری شده‌اند.

رضاپسند با اشاره به اینکه هلال‌احمر استان با تمام توان آماده خدمت دهی به مسافران و گردشگران استان است، تصریح کرد: شماره تماس 112 جمعیت هلال‌احمر استان آماده پاسخگویی به صورت شبانه‌روزی به مردم است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام ادامه داد: مردم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در ایام نوروز نباشیم و هلال‌احمر تا پایان سفرهای نورزی در خدمت مردم است.

رضا گفت: از روز پنجم سال 1396 یک فروند بالگرد امداد و نجات هلال‌احمر در استان مستقر می‌شود و در صورت نیاز از آن استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو پایگاه در مناطق و یادمان‎‌های دفاع مقدس شرهانی و ایثار برای خدمات‌دهی به کاروان‌های راهیان‌نور مستقر شده‌اند، گفت: با تمام توان در خدمت کاروان‌های راهیان‌نور هستم چرا که سربلندی، سرافرازی و اقتدار امروز نظام ایران اسلامی مرحون خون شهیدان است.

رضاپسند، با تاکید بر اینکه فرامین مقام معظم رهبری در سال اولویت کاری سازمان جمعیت هلال‌احمر استان ایلام است، تصریح کرد: تلاش می‌شود در این دستگاه تاکیدات رهبر انقلاب کامل اجرا ‌و رضایت مردم جلب شود.