قزوین- دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از خدمت‌رسانی 24 فروند بالگرد این جمعیت به مردم کشور در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز مصطفی محمدیون در حاشیه بازدید از طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر امسال نیز مانند سال‌های گذشته در راستای اهداف و مأموریت‌های تعیین شده، تمام امکانات خود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات، بالگردها و ماشین‌آلات را برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی به کار گرفته است.

وی افزود: به منظور ارزیابی فعالیت‌های کارکنان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور از یک هفته پیش مأموریتی آغاز شده که در جریان آن بازدید از تمام پایگاه‌های امداد و نجات، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان‌های اصفهان، کردستان و دیگر استان‌های واقع در مسیر مورد بازدید قرار گرفته است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تمام پایگاه‌های یاد شده از آمادگی خوبی برای خدمت‌رسانی برخوردارند و جمعیت هلال‌احمر حدود یک هزار و 400 پایگاه ثابت و سیار را برای خدمت به مردم آماده کرده است.

محمدیون تصریح کرد: 24 فروند بالگرد و حدود 5 هزار خودرو اعم از خودروی نجات و لجستیک در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی است تا مردم سفرهای ایمن و مطمئن را در ایام نوروز پیش رو داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 5 هزار و 500 نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و تعداد بالگردها نیز نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران درباره فعالیت هلال‌احمر قزوین نیز گفت: آمادگی نیروهای امداد و نجات در مسیر ارزیابی شده است و به نظر می‌رسد طبق استانداردهای تعیین شده، همه نیروها با آمادگی در محل خدمت خود هستند که پایگاه‌های جوانان، هوایی و دیگر بخش‌ها نیز چنین وضعیتی دارند.