خرم آباد- مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: آمار مهمانان نوروزی آموزش و پرورش لرستان به 21 هزار و 405 نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز، خدانظر دریکوند به اشاره به پذیرش و اسکان 2 هزار و 91 خانوار در قالب 7 هزار و 528 نفر مهمان نوروزی در روز یکم فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: از ابتدای فعالیت پایگاه های ستاد اجرایی خدمات سفر تا کنون 5 هزار و 758 خانوار در قالب 21 هزار و 405 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده اند.

وی به تجهیز 200 آموزشگاه در قالب 2 هزار کلاس اشاره کرد و افزود: تلاش شده تا شرایط مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم شود تا بتوانند اقامت خوشی را در مراکز اسکان داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به آمادگی مراکز آموزشی رفاهی معلم، پردیس های فرهنگیان و اردوگاه دانش آموزری هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات تا کنون یک هزار و 79 نفر در مراکز آموزشی رفاهی معلم، 804 نفر در پردیس های فرهنگیان و 428 نفر هم در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند پذیرش شده اند.

دریکوند استقبال مهمانان نوروزی را تاکنون مطلوب اعلام کرد و ادامه داد: جاذبه های متنوع گردشگری و طبیعت چهار فصل لرستان ظرفیت خوبی برای جذب مسافران نوروزی است و پایگاه های اسکان باید آمادگی لازم را برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی داشته باشند.