مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اسکان و پذیرش حدود 40 هزار نفرروز میهمان نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز مصطفی خزاعی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح اسکان میهمانان نوروزی تاکنون 5 هزار و 444 خانوار با جمعیت 19 هزار و 599 نفر مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

وی افزود: براساس آمار استخراج شده از سامانه‌ اسکان فرهنگیان، در مجموع تاکنون 39 هزار و 198 نفرروز میهمان در مراکز اسکان استان همدان اسکان یافته‌اند.

خزاعی اسکان مسافران نوروزی در روز گذشته را 4 هزار و 317 نفر در قالب هزار و 199 خانوار ذکر کرد و افزود: در این روز 8 هزار و 634 نفرروز میهمان در پایگاه‌های اسکان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان با قوت ادامه دارد، عنوان کرد: تلاش می کنیم با ارائه‌ خدمات مناسب به میهمانان، رضایت آنها در ابعاد مختلف جلب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های اسکان، عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مناسب و رضایت‌مندی میهمانان فرهنگی از اولویت های ستادهای اسکان استان است.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، عنوان کرد: حضور میهمانان نوروزی از جمله همکاران فرهنگی از نقاط مختلف کشور در این استان چشمگیر است.