همدان - فرماندار همدان گفت: در سومین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان 71 کاندیدا نام نویسی کردند و مجموع ثبت نام‌ها به 245 نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز علی تعالی در گفتگو با اشاره به ثبت نام 175 داوطلب روزهای اول و دوم نام نویسی افزود: تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای شهر و روستای شهرستان در مجموع به 246 نفر رسید.

وی اظهار داشت: طی سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات 11 داوطلب برای شهر همدان و یک داوطلب شهر مریانج در فرمانداری همدان حضور یافتند و ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان همدان عنوان کرد: در سطح بخشداریها نیز 44 داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی و 15 داوطلب برای روستاهای بخش شراء ثبت نام کردند.

وی عنوان کرد: در نخستین روز 47 نفر، دومین روز 29 نفر و سومین روز 11 نفر و در مجموع 87 داوطلب کاندیدای حضور در انتخابات شورای شهر همدان شده اند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول کنند، گفت: در این دوره از انتخابات تعداد اعضای شورای اسلامی شهر همدان 11 نفر و شهرهای مریانج، جورقان و قهاوند 5 نفره خواهد بود.

فرماندار همدان با بیان اینکه بخش مرکزی همدان نیز شامل 56 روستا است که 37 روستا شورای 3 نفره و 19 روستا شورای 5 نفره نیاز دارد، عنوان کرد: در بخش شراء نیز 30روستا وجود دارد که در 27 روستا شورای اسلامی 3 نفره و 3 روستا شورای اسلامی 5 نفره تشکیل می شود.