معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید شایستگان, نخبگان و فرهیختگان برای حضور در انتخابات ترغیب شوند گفت: کشور به افراد بادرایت و تعاملات خوب بین‌الملل نیاز دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمدابراهیم الهی تبار در جمع خبرنگاران به شعار سال و عنوان «اقتصاد مقاوتی؛ اشتغال و تولید» اشاره کرد و اظهار داشت: دولت با تدبیر و همکاری مردم و توجه به رهنمودهای مقام رهبری بستر لازم را برای یک حرکت اقتصادی فراهم کرد.

وی بیان کرد: امسال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و دولت سعی در مهیا کردن شرایط برای جهش اقتصادی دارد.

الهی تبار گفت: دولت یازدهم در شرایط نامناسب و نگران کننده اقتصادی مدیریت کشور را برعهده گرفت و در حال حاضر آواربرداری‌ها در حوزه اقتصاد انجام و شرایط برای جهش اقتصادی کشور مهیا است.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: جهش اقتصادی کشور نیازمند همراهی دولت و بخش خصوصی است و بخش خصوصی با فضای امن ایجاد شده می‌تواند در بخش نوسازی صنایع، برداشتن موانع تولید و ایجاد فرصت‌های کسب و کار در کشور که زمینه آن در سال گذشته ایجاد شد وارد عمل شود.

وی بیان کرد: تحقق شعار سال در گرو توجه به بخش خصوصی است تا با توجه به اراده دولت, شرایط ملی و بین‌المللی این امر محقق شود.

الهی‌تبار با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم امسال اظهار داشت: امسال دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود که هر یک از این انتخابات به تناسب خاص خود اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: داشتن شهری پویا و بانشاط و شهری که خواسته‌های شهروندان را برآورده کند نیازمند تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران نخبه است و این مورد ضرورت توجه به انتخاب اصلح در پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نشان می‌دهد.

الهی تبار با تاکید بر اینکه باید شایستگان، نخبگان و فرهیختگان را به حضور در انتخابات ترغیب کرد و حتی از آنها برای کاندیدا شدن حمایت کرد گفت: باید بستری فراهم شود که تمام شعارها به شعور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان همدان در قالب 6 کمیته برنامه‌های خود را از 3 ماه پیش شروع کرده است، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب فراهم شده و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها فعالیت های اجرایی خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: مردم ایران همیشه در صحنه و حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

الهی تبار عنوان کرد: کشور در شرایطی قرار گرفته که باید افراد با درایت و دنیا دیده که قدرت رقم زدن روابط و تعاملات خوب بین‌المللی را دارند و در حوزه سیاست داخلی بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق های رای امید را در دل مردم زنده تر و ناامیدی را در دل دشمنان حاکم می کند، گفت: باید در انتخاب اصلح دقت کرد.