استاندار خوزستان گفت: مردم ایران را به دیدن جاذبه های تاریخی و معنوی خوزستان در ایام نوروز دعوت می کنم.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در بازید از یادمان شهید اسکندری اظهار کرد: امروز توفیقی برای بازدید از پایگاه راهیان نور شهید اسکندری سپاه حضرت ولیعصر (عج) نصیبم شد، خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و منظمی که داشتند خدمات رسانی های خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: کاروان های راهیان نور با برنامه ریزی منظم استقبال خوبی از بازدیدها داشته و به زیارت یادمان های دفاع مقدس و شهدا می پردازند. راهیان نور حتی به اردوهای جهادی هم کمک می کنند و در روستاها کارهای محرومیت زدایی را انجام می دهند.

شریعتی بیان کرد: از سردار شاهوارپور و همه همکاران در کنار تمامی کاروان های راهیان نور و زائران تقدیر و تشکر می کنم که همراه با زیارت و بازدید از یادمان ها کمک های معنوی و عمرانی خود را به مردم محروم منطقه مبذول می دارند.

استاندار خوزستان گفت: در بحث امنیت نیز ایست و بازرسی های منظمی ایجاد شده و برنامه ریزی های خوبی داشته ایم که در حال حاضر شاهد برقراری کامل امنیت در کاروان های راهیان نور هستیم.

شریعتی افزود: مشکل خاصی از این نظر نداریم و استقبال مردن هم در قالب کاروان ها و هم مسافران نوروزی بسیار خوب بوده و این جای شکر و سپاس را دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم که تا پایان تعطیلات تعداد راهیان نور افزایش پیدا کند و شاهد حضور جوانان و مردم در استان خوزستان باشیم و به بازدید و زیارت از یادمان های دفاع مقدس بپردازند.

شریعتی تصریح کرد: همه مردم ایران را به سفر به خوزستان برای بازدید از جاذبه های گردشگری و معنوی این استان دعوت می کنیم. میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری خوزستان در این فصل کم نظیر است و به عنوان تنها استان سه میراث ثبت جهانی در کشور داریم.