معاون فرماندار شادگان گفت: بازارچه صنایع دستی زیبای منطقه، موزه تاریخ طبیعی و تالاب بین المللی شادگان با آغوش باز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش مرور نیوز نعمت اله آلبوغبیش با اعلام آمادگی ایستگاه گردشگری صراخیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران اظهار کرد: صنایع دستی زیبای منطقه، موزه تاریخ طبیعی تالاب و مرکز بازدیدکنندگان در کنار تالاب بین المللی شادگان واقعا دیدنی است.

معاون فرماندار شادگان افزود: امسال افتتاح مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین المللی شادگان و موزه تاریخ طبیعی تالاب، به منطقه گردشگری صراخیه جلوه خاصی بخشیده است.

وی یادآور شد: بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان برای عموم بازدید کنندگان و گردشگران به صورت رایگان است.

آلبوغبیش بیان کرد: بازدید کنندگان و گردشگران، در موزه تاریخ طبیعی تالاب با انواع پرندگان و حیات وحش تالاب بین المللی شادگان با مشاهده عینی و توضیحاتی که کارشناسان محیط زیست ارائه میکنند، آشنا خواهند شد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه از عموم میهمانان نوروزی و گردشگران استانی و کشوری خواست، لذت قایق سواری در تالاب، مشاهده مناظر زیبا و دلنشین تالاب بین المللی شادگان، صنایع دستی زیبای منطقه و موزه تاریخ طبیعی تالاب را از دست ندهند و لحظات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای خود و خانواده هاشون به ارمغان ببرند.

آلبوغبیش در پایان از مدیریت خوب ایستگاه گردشگری تالاب بین المللی شادگان توسط شهرداری شادگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: امسال بازدید گردشگران و میهمانان نوروزی از تالاب بین المللی شادگان کم نظیر است.