فرماندار سرخه با اشاره به ثبت نام هفت نفر در چهارمین روز از ثبت نام برای حضور در رقابتهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان، گفت: تعداد این افراد به 29 نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز علی محمد مویدی زاده از ادامه روند ثبت در ستاد انتخابات سرخه خبر داد و افزود:هفت نفر دیگر به تعداد داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا این شهرستان اضافه شدند.

وی با بیان این مطلب که تا پایان روز سوم 22 نفر در حوزه های شهری و روستایی سرخه ثبت نام کردند، گفت: در پایان روز چهارم ثبت نام باثبت نام هفت داوطلب جدید این تعداد به 29 نفر در این شهرستان رسید.

فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان سرخه گفت: در این حوزه هفت نفر در حوزه شهری و 22 نفر در حوزه های روستایی ثبت نام کرده اند.

مویدی زاده همچنین با اشاره به وضعیت ثبت نام داوطلبان افزود: یک داوطلب زن در حوزه روستایی و 28 داوطلب مرد در حوزه های شهری و روستایی اقدام به ثبت نام کردند.

وی همچنین با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم سرخه در انتخابات گذشته افزود: در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اسفند سال 94 در شهرستان نزدیک به 9هزار نفر واجد شرایط رای وجود داشت که با اعلام آمار سرشماری سال 95 از سوی مرکز آمار احتمال می رود این میزان در انتخابات آتی افزایش یابد.

مویدی زاده در پایان با اشاره به مشارکت 86 درصدی مردم سرخه در انتخابات سال 94 گفت: در انتخابات آتی نیز مردم شهرستان با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این دیار خواهند افزود.